27 Jun 2014

Absolut Torr - Tosi kuiva

*Sorry guys, this post will be in Finnish* 

Viime syksynä liityin Reddvilleen ja sitä kautta myös heidän blogiyhteisöönsä, She Socialiin. rekisteröitymällä Reddvilleen (klik) saatte joka kuukausi ilmaiseksi kotiin tamponeja. How cool is that? 

Anyways, sain sieltä muutama viikko takaperin lähetyksen, joka sisälsi tuotteita, joista en ollut koskaan kuullutkaan, joten odotin innolla niitten testaamista! Kyseessä on Absolut Torr merkkinen tuote, ja mun paketti sisälsi Tosi kuiva liuoksen sekä kosteuspyyhkeitä. Nämä tuotteet ovat hajustamattomia antipersiparentteja ja niiden tehtävänä on ehkäistä hikoilemista kainaloissa, käsissä ja jaloissa. Tuotteen pitäisi kestää 7 päivän ajan, ja viikon aikana sitä voi lisätä kerran uudelleen jos siltä tuntuu, ja sitten taas viikoksi uudestaan! Mä myönnän, että epäilin hieman tämän tuotteen tehoa. Mä en yleensäkkään hikoile kauheasti, ja ohjeissa sanottiin, ettei lisä deodorantin käyttö ole tarpeen, joskin sitä saa käyttää esim. tuoksun vuoksi. 

Ohjeistuksena oli, että tuotetta tulee laittaa vastapestylle iholle. Ihon tulee kuitenkin olla täysin kuiva ennen tuotteen laittamista, ja sinä iltana sheivausta tulee välttää. Mä itse tein sen virheen heti ekalla kerralla, etten ollut kuivannut kainaloita tarpeeksi kuivaksi, sillä ensimmäisen kerran kun tuotetta kokeilin, se kirveli ihan älyttömän paljon! Mutta aamuun mennessä kirvely oli onneksi jo lähteny! Kuten aikasemmin mainitsin, ensimmäisenä päivänä en uskaltanut vielä jättää deodoranttia kokonaan pois. Olin kuitenkin tosi yllättyny tuotteen toimivuudesta! Mun kainalot pysy täysin kuivana koko päivän! Seuraavana päivänä päätin rohkaistua ja jätin sen deodorantin pois. Illalla mun kainalot oli taas kuivat eikä ollut yhtään minkäänlaista hajua! Mä rakastuin tähän tuotteeseen ihan täysin ja suosittelen tätä lämpimästi myös muille! Jalkoihin en ole vielä kerennyt tätä kokeilemaan, sillä haluan odottaa ilmojen vähän lämpenevän, jotta saan parhaimman tuloksen kokeilusta! voin vielä sitten palata uudelleen asiaan ja kertoa miten tämä toimii jalkojen hikoontumisen ehkäisemisessä!! :) 


XoXo Stella 

1 comment:

  1. great post!
    if you dont mind, help me to win this contest by liking my pic here http://newyork.tresemme.co.id/?id=845
    thanks!
    xx

    ReplyDelete

Thanks for the comment! :)